Profile directory About Mobile apps
Log in Sign up
May 20, 2021, 16:27
クマノテツ :sabacan: @kumanotetu@mstdn.mini4wd-engineer.com

明日は有給なので始めました :Kirinlager:
…なにしようかな明日…!

  • 8c8e7b8731ef49d9.jpg
1+
May 20, 2021, 16:28
にくはら🍻 @abagv@mstdn.beer

@kumanotetu おやすみぺい!!

1
クマノテツ :sabacan: @kumanotetu@mstdn.mini4wd-engineer.com
Follow

@abagv おやすみぺいぺい!

May 20, 2021, 16:28 · · 0 · 0 · 1
Sign in to participate in the conversation
ミニ四駆DON

ミニ四駆好きが集まる雑談中心のインスタンスです

Resources

  • Terms of service
  • Privacy policy

Developers

  • Documentation
  • API

What is Mastodon?

mstdn.mini4wd-engineer.com

  • About
  • v3.4.6

More…

  • Source code
  • Mobile apps